امکانات پنل پیامکی


امکانات پنل پیامکی

در این مقاله با مهم‌ترین بخش‌های پنل کاربری سامانه آشنا شوید تا کاملا هدفمند اقدام به ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی نمایید. از کاربردی‌ترین بخش‌های سامانه پیامکی، عبارتند از:

ارسال انبوه:

با استفاده از این گزینه، امکان ارسال پیامک انبوه به چندین روش‌ امکان‌پذیر خواهد بود.

برای مثال می‌توانید، منطقه‌ای از شهر را روی نقشه انتخاب کنید، در نتیجه پیامک انتخابی شما برای تمام شماره‌های مربوط به آن منطقه ارسال می‌شود که به آن اس ام اس منطقه ای می‌گویند و یا با انتخاب کد پستی، انتخاب مشاغل و اصناف مورد نظر، تعداد افرادی که پیامک‌های شما را دریافت می‌کنند، محدود نمایید.

ارسال هوشمند:

این گزینه یکی از پرکاربردترین بخش‌های پارسینه پیام است. با استفاده از گزینه ارسال هوشمند، می‌توانید با توجه به شماره‌ی مخاطبان، در ابتدای پیامک نام فرد گیرنده پیامک را هم اضافه کنید. در نتیجه پیامک‌ها با خطاب قرار دادن شخصی که شماره تلفن به نام او ثبت شده، ارسال خواهد شد.

ارسال متناظر:

با استفاده از فایل اکسل حاوی شماره تلفن‌هایی که می‌خواهید برای آنها پیامک ارسال نمایید، می‌توانید پیامک‌هایی با متن‌های مختلف ارسال نمایید.

ارسال تدریجی:

با استفاده از این گزینه می‌توانید به پنل خود برنامه‌ زمانی داده و ارسال پیامک‌ها را کنترل کنند. کاربرانی که قصد دارند طبق یک برنامه‌ زمانی مشخص، برای مخاطبان خود پیامک‌ارسال کنند، زمان ارسال پیامک‌ها در آینده‌ را برای پنل مشخص می‌کنند.

سخن پایانی

حالا که تصمیم دارید سامانه پیامکی خود را از پارسینه پیام به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های ارسال اس ام اس، تهیه کنید. باید این نوید را به شما بدهیم که پارسینه پیام علاوه بر ارائه امکانات کامل و پشتیبانی قوی و شبانه روزی، امکان تست 3 روزه پنل به صورت کاملا رایگان و همچنین امکان عودت وجه حتی پس از 30 روز از تاریخ خرید پنل را برای مشتریان خود، فراهم نموده است.

 

گوناگون

ادغامامتیازهاموفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *